-->

Nastavenie cookies

Na našej webovej stránke používame cookies.

Niektoré z nich sú na fungovanie stránok nevyhnutné, ale o tých ostatných môžete rozhodnúť sami.

Viac informácií o súboroch cookies a ochrane údajov.

PARTNERS GROUP SK prichádza s ďalšou novinkou - Partners CRM


Informačný systém Partners CRM je dlhoočakávanou novinkou, ktorá v sebe integruje doteraz fungujúce systé­my Partners Office a Event Planner, no prináša aj nové funkcionality zamerané na zefektívnenie manažmentu spolupracovníkov.

Systém je určený na systematické plánovanie a evidenciu pracovných úloh a aktivít. Obsahuje moduly na sprá­vu kontaktov a organizovania stretnutí s možnosťou zaznamena­nia výstupov, vďaka čomu prináša väčšiu efektivitu do riadenia vzťahov a interakcií s klientmi. Zároveň umožňuje aj komplexnú správu pracovných úloh a aktivít spojených so štruktúrou spolupracovníkov. Od implementácie systému spoločnosť očakáva ešte väčšiu precíznosť a efektívnosť práce, ktoré by mali oceniť spolupracovníci a tiež klienti počas celého procesu finančného plánovania.

Vďaka Partners CRM tak spoločnosť PARTNERS GROUP SK plánuje pomôcť nielen s budovaním podnikania spolupracovníkov, ale zabezpečí tak aj neustále zvyšovanie kvality služieb poskytovaných klientom.

 

Zistite viac o Partners CRM v krátkom inštruktážnom videu.