-->

Nastavenie cookies

Na našej webovej stránke používame cookies.

Niektoré z nich sú na fungovanie stránok nevyhnutné, ale o tých ostatných môžete rozhodnúť sami.

Viac informácií o súboroch cookies a ochrane údajov.

Produktová stratégia PARTNERS GROUP SK prináša výsledky v podobe medziročného rastu


16.08.2011

Spoločnosť PARTNERS GROUP SK si k 30. 6. 2011 medziročne polepšila až o 20 percent. Prekonala tak všetky očakávania, ktoré boli z rešpektu pred krízou skôr opatrnejšie. Za dobrými výsledkami je najmä vhodne zvolená stratégia v produktovej oblasti, vďaka ktorej má PARTNERS GROUP SK v súčasnosti už viac ako 87 000 spokojných klientov.

Spoločnosť PARTNERS GROUP SK si k 30. 6. 2011 medziročne polepšila až o 20 percent. Prekonala tak všetky očakávania, ktoré boli z rešpektu pred krízou skôr opatrnejšie. Za dobrými výsledkami je najmä vhodne zvolená stratégia v produktovej oblasti, vďaka ktorej má PARTNERS GROUP SK v súčasnosti už viac ako 87 000 spokojných klientov.

 

 

Výsledky spoločnosti PARTNERS GROUP SK za šesť mesiacov tohto roka vykazujú medziročný nárast o 20 percent vo všetkých ukazovateľoch. Nejde pritom o „návrat k predkrízovým hodnotám“, keďže sa spoločnosti darilo rásť aj v krízových rokoch 2010 a 2009. „Naša spoločnosť rastie kontinuálne od svojho vzniku, čo poukazuje na zdravé a dlhodobo udržateľné nastavenie našej stratégie a procesov. K prvému polroku 2011 sme zaznamenali výrazne vyšší nárast, a to o 20 percent. Tento výsledok hodnotím pozitívne o to viac, že ide ruka v ruke s udržaním jedinečne vysokej úrovne kvality,“ hovorí Bohuslav Benedek, generálny riaditeľ PARTNERS GROUP SK.

 

Aktuálne výsledky vyzerajú tak, akoby sa kríza spoločnosti PARTNERS GROUP SK úplne vyhla. Generálny riaditeľ však za dobrými výsledkami vidí významnejší dôvod. „Naša produktová stratégia je zameraná na pridanú hodnotu pre klienta. Na trhu sú desiatky finančných produktov, medzi nimi lepšie a horšie. Brať ich do portfólia jeden po druhom a potom ich bez dodatočného benefitu distribuovať je jedna cesta, tá ľahšia. Bohužiaľ, na trhu je obvyklá. My však venujeme oveľa viac času analýze, výberu a vývoju produktu. S partnerskými finančnými inštitúciami vytvárame na základe našich skúseností s potrebami klientov exkluzívne produkty s nadštandardnými podmienkami v kvalite i cene. Výsledkom je, že u nás nájdu klienti kvalitné riešenia pre ochranu a zhodnotenie svojich príjmov s výrazne výhodnejšími podmienkami, než je na trhu štandardom. Som presvedčený, že aj vďaka tomu sa môžeme pochváliť tak vysokým percentom pretrvania zmlúv. Naši klienti sú spokojní a svoju spokojnosť vyjadrujú tým, že zmluvy nerušia. Naopak, odporúčajú nás ďalej. To je dôvod, pre ktorý sme dosiahli rast dokonca aj v čase krízy.“

 

Spoločnosť v prvom polroku rástla vo všetkých produktových segmentoch. V oblasti životného poistenia to bolo medziročne o 38 percent. PARTNERS GROUP SK výsledkami potvrdzuje aj celkové oživenie trhu s úvermi.

 

V prvom polroku 2011 uzatvorila takmer o 70 percent viac úverových zmlúv ako za rovnaké obdobie pred rokom, v objeme takmer 100 miliónov eur. O 16 percent medziročne rástlo aj stavebné sporenie a doplnkové dôchodkové sporenie zaznamenalo 15-percentný nárast. O takmer 11 percent si polepšila aj kategória investícií.

 

„Z pohľadu štruktúry sú pre nás podstatné dva ukazovatele. Jedným je rast vo všetkých produktových kategóriách, darí sa nám komplexne obsluhovať celú šírku potrieb našich klientov. Druhým je fakt, že vás môžem s radosťou informovať, že všetci naši aktívni spolupracovníci splnili zákonom definované kritériá na odbornosť a absolvovali odborné skúšky vo všetkých sektoroch podľa zákona 186/2009 Z. z. Legislatívne podmienky sme splnili takmer dva mesiace pred termínom definovaným zákonom. Považujem to za dôkaz odbornej zdatnosti našich spolupracovníkov. Rovnako mám radosť, že teraz sa môžu naši spolupracovníci sústrediť na to, čo je pre nás najdôležitejšie – starostlivosť o našich klientov.,“ uzatvára Bohuslav Benedek.