-->

Nastavenie cookies

Na našej webovej stránke používame cookies.

Niektoré z nich sú na fungovanie stránok nevyhnutné, ale o tých ostatných môžete rozhodnúť sami.

Viac informácií o súboroch cookies a ochrane údajov.

Nový spot Partners Group SK vám umožní v tichu sa zamyslieť nad financiami


26.04.2012

Spoločnosť Partners Group SK, jedna z lídrov na trhu finančného sprostredkovania, prichádza od apríla s novou kampaňou, ktorá nadväzuje na dlhodobú komunikačnú stratégiu firmy s hlavným claimom: Dajte si poradiť. Kampaň bude prebiehať v dvoch vlnách na jar a jeseň.

Spoločnosť Partners Group SK, jedna z lídrov na trhu finančného sprostredkovania, prichádza od apríla s novou kampaňou, ktorá nadväzuje na dlhodobú komunikačnú stratégiu firmy s hlavným claimom: Dajte si poradiť. Kampaň bude prebiehať v dvoch vlnách na jar a jeseň.

Kampaň odštartoval minulý týždeň nový TV spot, ktorý upúta absolútnym TICHOM. „Spot je v súlade s korporátnou filozofiou spoločnosti, aj reklamu sa snažíme robiť INAK,“ hovorí Jana Mokráňová, marketingová riaditeľka Partners Group SK a dodáva: „Naším cieľom bolo vyniknúť a tento návrh agentúry nás oslovil ako ideálne riešenie, ako „prekričať" ostatných v rámci reklamného bloku. Navyše verím, že je to veľmi zapamätateľná reklama.“

TV spot sa bude vysielať do konca apríla na TV Makríza, TV Doma, TV JOJ a TV JOJ Plus. Kampaň sprevádzajú ďalšie ATL a BTL nástroje a to v rámci OOH - tankovacie pištole, mega a gigaboardy, polepy autobusov, vlajky v nákupných centrách, ako aj inzercia v printoch a online médiách. Kampaň bude prebiehať už tradične v dvoch vlnách - jarná vlna (apríl - jún) a jesenná vlna (september - november).

Kampaň je súčasťou integrovanej marketingovej komunikácie spoločnosti zastrešenej komunikačným konceptom "Dali sme si poradiť". Ten nadväzuje na predchádzajúcu komunikáciu značky a obsahuje klientsku a recruitingovú komunikáciu. V rámci recruitingových aktivít spoločnosť Partners Group SK prvýkrát vystavovala na kariérnych veľtrhoch v Bratislave a v Košiciach a úspešne odprezentovala kariérnu príležitosť vo finančných službách. Klientska, imidžová kampaň má za cieľ dlhodobo podporovať poznateľnosť značky Partners Group SK.

TV spot nájdete tu